12 logotypów znanych marek i ich szczery przekaz

Świętym Graalem brandingu jest osiągnięcie pełnej rozpoznawalności marki, najlepiej w zasięgu globalnym. Jak się jednak okazuje świadomość marki może zostać wykorzystana przeciwko niej. Ten fakt wykorzystał Szwecki designer Victor Hertz. Stworzył on projekt ‚Honest Logos‚,  gdzie przedstawił serię przeprojektowanych logotypów, które na tyle mocno utkwiły w naszej świadomości, że mimo zmian w ich treści są przez nas natychmiastowo rozpoznawalne. Jak sam mówi, ich przekaz zawiera to, co dana marka powinna powiedzieć o sobie swoim konsumentom.

Oczywiście każdy z nas ma swoje zdanie i dla tego zapraszam Was do komentowania. Zobaczcie sami i oceńcie czy Hertz rzeczywiście ma rację. A może macie inne zdanie co tak na prawdę powinno znaleźć się w logotypie znanych koncernów?

hillbilly-drivers l'lrreel McDiabetes moronic television nokids nothingToDo playforboobs WillWorkForaWhile AppearanceCosts Calories Cancer CatVideos

 

Całkiem podobny projekt stworzył także artysta o pseudonimie Maentis, jednak jego podejście polegało na modyfikacji formy logotypów, a nie treści przekazywanych za ich pośrednictwem.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *